Reklamacje i zwroty

Jeśli z jakiegoś powodu chciałabyś zwrócić zamówiony produkt lub wymienić go na inny, to jak najbardziej jest to możliwe!

Szanujemy Twoją decyzję i masz do niej prawo. Nasz Biznes Fartuszkowy opieramy o klarowne zasady współpracy. Chcemy zarabiać, ale pod warunkiem, że Ty jesteś zadowolona z nabytego produktu. To ma być uczciwy handel wymienny pełen pozytywnych emocji.

Proces zwrotu/ wymiany/ reklamacji opisujemy poniżej. Zapoznaj się z nim, a jeśli czegoś nie rozumiesz – zadzwoń lub napisz, abyśmy szybko go przeprowadzili!

Zaczynasz tutaj: Jeżeli chcesz zwrócić produkt, skorzystaj z linku aby łatwo wygenerować dokumenty do odesłania przesyłki: https://madame-mami.pl/zwrot.

zwroty reklamacje
leaves bg

§1.
Odstąpienie od umowy kupna sprzedaży

logo leaf new
  • W ciągu 14 dni od otrzymania towaru masz możliwość zwrotu lub wymiany zakupionych produktów.
  • W tym miejscu łatwo wygenerujesz dokumenty potrzebne do odesłania przesyłki: https://madame-mami.pl/zwrot.
  • Jeżeli chcesz wymienić produkt, skontaktuj się z nami mailowo i poinformuj o chęci dokonania wymiany. Również będziesz musiała go odesłać.
  • Zwracany przez Ciebie fartuszek nie może nosić znamion używania, powinien być czysty, złożony i odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz z wszystkimi elementami składowymi jak wypełniacz, serduszko itd.
  • Odsyłając produkt zabezpiecz go do transportu w odpowiedni bezpieczny sposób. Odesłany przez Ciebie produkt zostanie przez nas ponownie wystawiony do sprzedaży. To nasza ręczna ciężka praca. Uszanuj ją!
  • Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 7 dni od otrzymania przez nas przesyłki z produktem. Pieniądze zostaną przelane na numer konta podany przez Klienta lub na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego, jeżeli płatności dokonano kartą.
  • W przypadku wymiany towaru (punkt V.2 i V.3 Regulaminu) skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin mailowo lub telefonicznie w celu ustalenia formy przesyłki nowego towaru i opłat za dostawę.
  • UWAGA: Sprzedający nie ponosi kosztów dostarczenia towaru lub innych kosztów związanych ze zwrotem i wymianą towaru.
leaves bg rev

§2.
Reklamacje

logo leaf new
  • W przypadku zarejestrowania wady produktu, masz prawo do skorzystania z reklamacji.
  • Poinformuj nas mailowo o chęci złożenia reklamacji i określ czy chcesz produkt zwrócić czy wymienić. Pamiętaj, że jesteśmy otwarte na rozwiązanie problemu i chętnie w tym temacie pomożemy.
  • Otrzymasz od nas formularz reklamacyjny, który dołączysz do paczki z reklamowanym produktem. Zawrzyj zwięzły opis wady, okoliczności i datę jej wystąpienia.
  • Zwracany przez Ciebie towar nie może nosić znamion używania, powinien być czysty, złożony i odesłany w oryginalnym opakowaniu
  • Zobowiązujemy się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 7 dni od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Skontaktujemy się w tym temacie z Tobą mailowo lub telefonicznie i poinformujemy o jej rozstrzygnięciu.
  • W przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia reklamacji zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 7 dni od potwierdzenia reklamacji. Pieniądze zostaną przelane na numer konta podany przez Klienta lub na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego, jeżeli płatności dokonano kartą.
  • UWAGA: Koszt poniesionej przesyłki zwrotnej w przypadku uznania reklamacji zostanie zwrócony nabywcy wraz z kwotą za produkt
Koszyk
Przewijanie do góry