Reklamacje i zwroty
Jeśli z jakiegoś powodu chciałabyś zwrócić zamówiony produkt lub wymienić go na inny, to jak najbardziej jest to możliwe!
Szanujemy Twoją decyzję i masz do niej prawo. Nasz Biznes Fartuszkowy opieramy o klarowne zasady współpracy. Chcemy zarabiać, ale pod warunkiem, że Ty jesteś zadowolona z nabytego produktu. To ma być uczciwy handel wymienny pełen pozytywnych emocji.
Proces zwrotu/ wymiany/ reklamacji opisujemy poniżej. Zapoznaj się z nim, a jeśli czegoś nie rozumiesz – zadzwoń lub napisz, abyśmy szybko go przeprowadzili!
Zaczynasz tutaj: Jeżeli chcesz zwrócić produkt, skorzystaj z linku aby łatwo wygenerować dokumenty do odesłania przesyłki: https://madame-mami.pl/zwrot.


§1.
Odstąpienie od umowy kupna sprzedaży

- W ciągu 14 dni od otrzymania towaru masz możliwość zwrotu lub wymiany zakupionych produktów.
- W tym miejscu łatwo wygenerujesz dokumenty potrzebne do odesłania przesyłki: https://madame-mami.pl/zwrot.
- Jeżeli chcesz wymienić produkt, skontaktuj się z nami mailowo i poinformuj o chęci dokonania wymiany. Również będziesz musiała go odesłać.
- Zwracany przez Ciebie fartuszek nie może nosić znamion używania, powinien być czysty, złożony i odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz z wszystkimi elementami składowymi jak wypełniacz, serduszko itd.
- Odsyłając produkt zabezpiecz go do transportu w odpowiedni bezpieczny sposób. Odesłany przez Ciebie produkt zostanie przez nas ponownie wystawiony do sprzedaży. To nasza ręczna ciężka praca. Uszanuj ją!
- Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 7 dni od otrzymania przez nas przesyłki z produktem. Pieniądze zostaną przelane na numer konta podany przez Klienta lub na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego, jeżeli płatności dokonano kartą.
- W przypadku wymiany towaru (punkt V.2 i V.3 Regulaminu) skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin mailowo lub telefonicznie w celu ustalenia formy przesyłki nowego towaru i opłat za dostawę.
- UWAGA: Sprzedający nie ponosi kosztów dostarczenia towaru lub innych kosztów związanych ze zwrotem i wymianą towaru.

§2.
Reklamacje

- W przypadku zarejestrowania wady produktu, masz prawo do skorzystania z reklamacji.
- Poinformuj nas mailowo o chęci złożenia reklamacji i określ czy chcesz produkt zwrócić czy wymienić. Pamiętaj, że jesteśmy otwarte na rozwiązanie problemu i chętnie w tym temacie pomożemy.
- Otrzymasz od nas formularz reklamacyjny, który dołączysz do paczki z reklamowanym produktem. Zawrzyj zwięzły opis wady, okoliczności i datę jej wystąpienia.
- Zwracany przez Ciebie towar nie może nosić znamion używania, powinien być czysty, złożony i odesłany w oryginalnym opakowaniu
- Zobowiązujemy się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 7 dni od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Skontaktujemy się w tym temacie z Tobą mailowo lub telefonicznie i poinformujemy o jej rozstrzygnięciu.
- W przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia reklamacji zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 7 dni od potwierdzenia reklamacji. Pieniądze zostaną przelane na numer konta podany przez Klienta lub na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego, jeżeli płatności dokonano kartą.
- UWAGA: Koszt poniesionej przesyłki zwrotnej w przypadku uznania reklamacji zostanie zwrócony nabywcy wraz z kwotą za produkt